Here I go again

                                    Hej finisar, asså förlåt att jag alltid glömmer att blogga,
                                         haha jaja, Iaf, i onsdags ramlade jag när jag raila
                                    och slog i huvudet/nacken och fick ett blåmärke på höften,
                                      men nu är det mycket bättre. OCH jag ska byta skola,
                                                     elr har bytt, som ni vet gick jag på
                                                   engelskaskolan men nu på måndag sen
                                       blire haga efter det då ska jag tillbaka till bosvedje! BTW, 
                                             det ska bli såååå roligt att träffa alla igen ♥ 
                                           Och nu ska jag börja blogga mycket mer,
                                                          hoppas ni kommenterar & följer
                                sen bara för att , så hittade jag en bild sen jag var mindre, haha




                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0